1.Zbieranie uwag w postaci papierowej (dostarczenie na adres: Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno), z dopiskiem: konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Rogoźnie w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, zbieranie uwag w postaci elektronicznej (wysyłanie uwag na adres grunty@rogozno.pl).
2. Zbieranie uwag na formularzu, który zostanie załączony do niniejszej informacji oraz zostanie umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej - formularz należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.
3. Zbieranie uwag w postaci ankiety, która zostanie załączona do niniejszej informacji oraz zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, wypełnioną ankietę należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.
4. Zbieranie uwag ustnych. Uwagi można składać w terminie od dnia 13 grudnia 2016 r. do 13 stycznia 2017 r. - pokój 19a Urzędu Miejskiego w Rogoźnie.