REGULAMIN JARMARKU ŚWIĄTECZNEGO
ROGOŹNO 2019
Jarmark Świąteczny, zwany dalej „Jarmarkiem” jest imprezą handlową dla wytwórców regionalnych wyrobów i przedmiotów użytkowych, artystycznych i naturalnych produktów spożywczych, a także dla sprzedawców asortymentu o charakterze świątecznym (np. ozdób choinkowych, świec, opłatków itp.).
Organizatorem Jarmarku, zwanym dalej „Organizatorem” jest Gmina Rogoźno, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, NIP 6060066997, REGON 000526558, przy współpracy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Rogozińskiego Centrum Kultury.
Jarmark organizowany jest w sobotę 14 grudnia 2019 w Rogoźnie, na Targowisku Miejskim „Mój Rynek”, w godzinach od 13:30 do 19:00.
Każdy Uczestnik zainteresowany udziałem w Jarmarku powinien przesłać do Organizatora Kartę Zgłoszenia. Karta Zgłoszenia jest dokumentem potwierdzającym jedynie chęć udziału w jarmarku. Karta Zgłoszenia dostępna jest na stronie www.rogozno.pl
Po wypełnieniu i podpisaniu Karty Zgłoszenia winna ona być przesłana najpóźniej do dnia 9 grudnia 2019 roku na adres poczty elektronicznej natalia.pietrowiak@rogozno.pl w formie skanu lub dostarczyć osobiście do Urzędu Miejskiego ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, pokój nr 23. Zgłoszenia uczestnictwa przesłane po terminie będą rozpatrywane przez Organizatora w miarę dostępności powierzchni wystawienniczej.
Przesłanie Karty Zgłoszenia stanowi wyrażenie gotowości uczestnictwa w Jarmarku, na podstawie, której Organizator zatwierdza: asortyment zgodny z założeniami Jarmarku oraz udział Uczestnika w Jarmarku po czym przekaże informację potwierdzającą uczestnictwo. Przesłanie karty nie gwarantuje uczestnictwa w Jarmarku Bożonarodzeniowym, a jedynie stanowi o chęci udziału. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
W trakcie Jarmarku preferowana będzie sprzedaż produktów o charakterze okazjonalnym oraz świątecznym, takich jak: ·artykuły świąteczne w tym ozdoby choinkowe ·ceramika artystyczna, użytkowa ·zabawki, stroiki ·dzbany, wazy, kubki i inne naczynia z nadrukami ·wyroby regionalne w tym góralskie ·świece, koronki ·pamiątki, ozdoby, rękodzieło ·kosmetyki, perfumy · galanteria skórzana, odzież, czapki, rękawiczki ·biżuteria, kamienie mineralne ·artykuły spożywcze w tym: słodycze (cukierki, lizaki, czekolady, owoce i orzechy: suszone, prażone, w polewach, w czekoladzie), drobne przekąski, potrawy i wyroby regionalne (bigos, placki, szynki wędzone, sery, itp.), wypieki świąteczne (pierniki, keksy, babki, ciasteczka kruche, sękacze, itp.), ·gastronomia
Uczestnik winien dokonać stosownych opłat za udział w Jarmarku zgodnie z § 1 pkt. 3 Uchwały nr XVIII/154/2015 Rady Miejskiej z dnia 28.10.2015 roku w sprawie wprowadzenia opłaty targowej.
Opłata za udział w Jarmarku może być dokonana jedynie gotówką w dniu Jarmarku.
Koszty zużycia energii elektrycznej których łączna moc znamionowa nie przekracza 2kW oraz koszt podłączenia instalacji elektrycznej leżą po stronie Organizatora. W przypadku przekroczenia tego limitu – Uczestnik zobowiązany jest do zapłaty kosztów dystrybucji i zużycia energii elektrycznej zgodnie z cennikiem operatora energetycznego.
Stoisko handlowe będzie udostępnione Uczestnikowi na podstawie zawartego z Organizatorem porozumienia. Działalność handlowa Uczestnika może być prowadzona wyłącznie w ramach posiadanego stoiska handlowego w godzinach wskazanych w pkt.3. Rodzaj oferowanych na stoisku handlowym produktów musi być zgodny ze wskazanym w Karcie Zgłoszenia.
Wybór lokalizacji Stoiska handlowego przydzielanego Uczestnikowi leży po stronie Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji, rodzaju i wielkości powierzchni handlowej lub rodzaju przyznanego domku Uczestnikowi.
Uczestnik prowadzący sprzedaż winien w Karcie Zgłoszenia podać dokładne zapotrzebowanie mocy kW. Ponadnormatywny przydział mocy, jest możliwy jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Podłączane urządzenia zasilane elektrycznie jak również okablowanie urządzeń elektrycznych należących do Uczestnika powinno być w pełni sprawne. Organizator podczas trwania Jarmarku zastrzega sobie prawo do kontroli ich stanu technicznego. W przypadku stwierdzenia przez służby energetyczne używania uszkodzonych, bądź z innego powodu nienadających się do użycia sprzętów lub okablowania należącego do Uczestnika. Uczestnik jest zobligowany do natychmiastowego usunięcia usterki, wymiany sprzętu, wymiany okablowania. W przypadku niedostosowania się do powyższych postanowień stoisko Uczestnika może zostać czasowo zamknięte (do czasu usunięcia usterki).
Uczestnik może reklamować swoją działalność oraz produkty wewnątrz stoiska handlowego, nie zakłócając porządku Jarmarku.
Stoiska handlowe zostaną przekazane Uczestnikom w dniu 14.12.2019 r. od godz.11:00. Uczestnik zobowiązany jest przekazać stoisko handlowe w takim stanie w jakim zostało mu przekazane przez Organizatora.
Wszelkie zauważone uszkodzenia stoisk handlowych lub też włamania do nich winny być zgłoszone Organizatorowi natychmiast po ich wykryciu przez Uczestnika.
Uczestnik zobowiązany jest do: ·prowadzenia działalności handlowej w okresie i godzinach wskazanych w pkt.3 ·utrzymania porządku na Stoisku oraz w jego bezpośrednim otoczeniu, ·wyposażenia stoiska handlowego w regały, półki we własnym zakresie ·przebywania lub pozostawienia osoby odpowiedzialnej na stoisku w godzinach trwania Jarmarku, ·pokrycia kosztów naprawy lub zakupu uszkodzonych lub zaginionych elementów stoiska handlowego, ·przestrzegania bezwzględnie obowiązujących przepisów regulujących sprzedaż oferowanych produktów oraz stosowanie urządzeń pomiarowych dopuszczonych do obrotu. ·odśnieżania dachu stoiska handlowego i powierzchni przed stoiskiem na wypadek opadów śniegu. ·zalecanego przez Organizatora udekorowania punktu handlowego. Stosowane materiały winny być czyste i wyglądać estetyczne. Zabrania się stosowania pudeł tekturowych do ekspozycji towaru. Oferowany asortyment winien być wyłożony w estetycznych opakowaniach – np. kosze wiklinowe.
Uczestnikowi zabrania się: ·prowadzenia działalności na terenie Jarmarku, naruszającej porządek i spokój publiczny, dobre obyczaje, i uczucia religijne, ·udostępniania stoiska handlowego lub przydzielonego miejsca osobom trzecim bez zgody Organizatora, ·obudowywania i plakatowania powierzchni stoisk handlowych bez zgody Organizatora, ·dokonywania przeróbek w stoisku handlowym, a w szczególności ingerencji w instalację elektryczną, w konstrukcję dachu ,wkręcania wkrętów, wbijania gwoździ, wbijania zszywek, przyklejania nalepek, foliowania domków, ·na stoiskach z artykułami przemysłowymi używania otwartego ognia i grzejników elektrycznych, ·sprzedaży podróbek produktów oraz produktów, na które Uczestnik nie posiada zezwoleń, ·sprzedaży narkotyków oraz środków psychotropowych oraz produktów pirotechnicznych, ·ustawiania prowizorycznych zadaszeń foliowych, namiotowych, ·zamykania stoisk handlowych w obowiązujących godzinach otwarcia jarmarku, ·parkowania samochodów na płycie placu,
Kwestie natury formalno-prawnej związane ze sprzedażą produktów, tj. zezwolenia, koncesje, licencje, podatki leżą wyłącznie po stronie Uczestnika. Jednocześnie każdy Uczestnik winien ubezpieczyć swoją działalność w tym posiadane mienie we własnym zakresie i na swój koszt. Wszelkimi ewentualnymi karami nałożonymi na Organizatora, a wynikającymi z nieprzestrzeganiem przepisów administracyjnych przez Uczestnika zostanie obciążony Uczestnik.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za: ·produkty eksponowane na stoisku handlowym, ·wyniki finansowe sprzedaży prowadzonej w czasie jarmarku, ·eksponaty wystawione na stoisku, ·za uszkodzenia powstałe na osobie, a także osób współpracujących) lub mieniu Uczestnika przed, po i w trakcie trwania Jarmarku ·za szkody powstałe na osobie (a także osób współpracujących) lub mieniu Uczestnika spowodowane kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi takimi jak wichura, deszcze, śnieg, mróz, ogień, eksplozje, zalanie wodą, a także szkody wynikłe z przerwy w dostawie prądu.
W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z Jarmarku, Uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów i opłat poniesionych przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Jarmarku. Jednocześnie Organizator uprawniony jest do przekazania Stoiska handlowego na rzecz innego zainteresowanego przedsiębiorcy lub Uczestnika.
Nieprzestrzeganie niniejszego Regulaminu stanowić będzie przyczynę rozwiązania przez Organizatora Umowy oraz żądania natychmiastowego opuszczenia Jarmarku i zapłaty kar umownych wskazanych w umowie.
Celem zachowania porządku oraz prawidłowej organizacji Jarmarku Uczestnicy są zobowiązani do stosowania się do poleceń porządkowych Organizatora Jarmarku.
Podczas trwania Jarmarku w sprawach organizacyjnych i porządkowych decyzje podejmuje Organizator Jarmarku.
Ochrona Jarmarku polega na ochronie mienia stanowiącego wyłącznie wyposażenie Jarmarku.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub straty eksponatów, a także wypadki losowe uczestników Jarmarku zaistniałe podczas jego trwania.
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy.
Wszystkie spory wynikłe na tle wykonania niniejszego Regulaminu rozstrzygać będzie właściwy rzeczowo sąd w Obornikach.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Rogoźna z siedzibą przy ulicy Nowej 2 w Rogoźnie (64-610). Z administratorem można skontaktować się mailowo: um@rogozno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora,
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@rogozno.pl ,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prawidłowego zrealizowania zadań związanych z organizowanym wydarzeniem oraz realizowaniem działań promocyjnych w trakcie jego trwania oraz do miesiąca od zakończenia jarmarku.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa,
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia:
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych będzie skutkowało niemożnością udziału w organizowanym wydarzeniu.
Każdy uczestnik, dokonując zapisu oświadcza, iż zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje zawarte w nim postanowienia oraz zasady, a także zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań związanych z organizowanym biegiem.
Administrator oświadcza, że stosuje rozwiązania zabezpieczające przetwarzane dane osobowe przed ich utratą, zniszczeniem oraz nieprawidłową modyfikacją w sposób właściwy. W szczególności rozwiązania technologiczne sprawdzone pod względem podatności na nieuprawnione przejęcie, zniszczenie, modyfikację lub niezgodne z celami przetwarzanie i wykorzystanie danych.