KIEROWNIK
GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ROGOŹNIE
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO INSPEKTOR (DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH)
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W ROGOŹNIE
NA CZAS NIEOKREŚLONY
1) Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy);
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rogoźnie
ul. Kościuszki 41B
64-610 Rogoźno
tel. 67 2-617-508,785-009-441
Wymiar czasu pracy: pełen etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
2) Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor (ds. świadczeń rodzinnych) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rogoźnie.
3) Wymagania niezbędne:
4) Wymagania kompetencyjne:
5) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
6) Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na adres: Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie ul. Kościuszki 41B Rogoźno 64-610 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ( ds. świadczeń rodzinnych) w terminie do dnia 15.03.2018r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP Urzędu Miejskiego /.
Aplikacje, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Kościuszki 41 B Rogoźno.
Uwaga:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.)" oraz własnoręcznym podpisem.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Rogoźnie
mgr Ewelina Kowalska